בעקבות שיפוצים בדירת השכנים מעלינו לפני כ 14 שנה שמענו יותר רעשים, אלה היות והיה מדובר במשפחה קטנה יחסית, והרעשים לרוב איכשהו היו נסבלים, החלטנו לבלוע. הרעש כנראה נובע מהחלפת ריצוף ישן ועבה בריצוף קרמיקה דק. כעבור מספר שנים בעלי הדירה מכרו את דירתם, והבעלים החדשים השכירו את הדירה למשפחה ברוכת ילדים; משפחה נחמדה אבל, מה לעשות, בטבעה גורמת להרבה רעשים. שומעים כל פיפס: קפיצות, כדורים, בכי, צעקות, ההזת ריהוט, פתיחת וסגירת ברזים, ועוד. השאלה: האם ניתן לחייב את הבעלים למעלה להכניס שינויים לרצפה שלהם במטרה להנמיך את עוצמת הרעשים או, לחלופין, לאטום את התקרות בדירתנו (אם טכנית זה אפשרי) על חשבון הבעלים של הדירה למעלה? תודה.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה אשר לכאורה לא מצויה בסמכות המפקח אלא בסמכות בית משפט רגיל. בכל שאלה נוספת ניתן להתקשר טלפונית ...
המשך תשובה