שלום בבניין משותף של 6 דיירים, בקומה א הדייר בדירת קרקע מתחתיי שבר קיר חיצוני של מרפסת שמש בחזית של הבניין. ושבר גם קיר של חדר שינה שמתחת לדירה שלי. פנינו לעירייה ושום דבר לא התקדם. האם מותר מבחינת החוק לשבור קיר חיצוני משותף?

עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין שום אחריות לרעש שנובע ממעשיו של שוכר, אפילו אם מודע לרעש. בעל הדירה הוא לא האפוטרופוס של השוכר ואינו השוטר של הבניין והוא לא חייב לך דבר וחצי דבר בעניין זה. אם היה מדובר ברטיבות מהדירה שלו לדירה...
המשך תשובה