אנו גרים בבית משותף. דייר בנה עוד 2 יחידות דיור ופיצל את דירתו. לכאורה כל דייר חייב בתשלום שוטף, אלא שעתה נפל עלינו גם החלפת מנוע במעלית, ובכמה יחידות על הבונה להשתתף בזה. כמו כן, קומת החניה שלנו נעשקה ע"י הקבלן, ומושכרת לישיבה. האם ניתן לאכוף אותם להשתתף גם, ואיך עלינו לטפל בשני המקרים אם יסרבו? תודה למייעץ

עילת תביעה נוספת בגין השתלטות קבלן על רכוש משותף של הבניין. עליך לפנות להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא שייך לשאלה האם זה נעשה במרפסת או על הגג או בתוך הדירה. מציע כי תפגש עם עו"ד כדי שיוציא להם מכתב אזהרה לפני תביעה. בכל ענין אחר אפשר גם בטלפון ...
המשך תשובה