שלום רב עו"ד פרץ, בבניין ישן ( מעל ל-40 שנה -אין רישום בטאבו לחנייה לאף דירה). קיימת חנייה משותפת עם שער חשמלי. מספר החניות קטן ממספר הדירות, עד כה חנו בחנייה אחת לכל דירה (שלט אחד לכל דירה אחת), לאחרונה נציגי הוועד עצמם (שיכפלו להם שלטים) והחלו לחנות 2 מכוניות בתוך החנייה, לטענת חלק מהדיירים שהתלוננו על כך הנציג טוען שהתקיימה ישיבת דיירים וכך הוחלט, לבקשתנו הוא מסרב לפרסם את אותו פרוטוקול ישיבה. 1.האם בכלל מותר לחנות יותר מחנייה אחת לדירה? 2.האם נציג הוועד יכול לנהוג כך? תודה

צריכים להפגש עם עו"ד כדי שישלח לועד מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על החוק ומכאן כי ניתן להגיש תביעה כספית בגין אובדן הכספים או שימוש אסור בהם וכן לצו שיפוטי שמבהיר מיהו ועד הבית החוקי או שימנה ועד בית חיצוני לבניין. אתם צריגים לפנות בדחיפות להפגש עם עו,ד. בכל שאלה...
המשך תשובה