שלום, בקירות שבדירתי יש רטיבות. וכך גם במספר דירות נוספות. נעשתה בדיקה על ידי מומחה ונתגלו סדקים בקירות. וועד הבית מתחמק מתיקון ושיפוץ הקירות החיצוניים בטענה שזה יקר. 1. האם יש דרך לחייב אותו ( כי זה רכוש משותף)? 2. כיצד לפעול? תודה

תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בבניית החומה וגם לפירוק וסילוק יחידות הדיור הבלתי חוקיות ו/או המפוצלות ככל ואין להן היתר. לכן אציע כי תפנו להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה