יש לי שכן שגר דירה מתחתיי ומחזיק 3 כלבים ואולי 4 חתולים הדירה שלו ממש מסריחה כי הוא לא מנקה גם את הבית ממילא הוא אבל אני לא יכולה לפתוח חלונות קשה לדבר איתו כי גם הוא לא פותח את הדלת לאף אחד ואיך אתקרב לדירה אני רק עוברת שם בא לי להקיא מהריח, מה לעשות למי לפנות יעצו לי למשרד הבריאות או למוקד העירוני. אני ממש לא מבינה איך אפשר לחיות ככה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להמנע מהשמת חומרים דליקים כי זה לא חוקי. כנ"ל לגבי כבדים או גדולים. אין לחסום מעבר או לגרום לריחות או אפילו להפריע במעבר. כנראה שלשים זוג כפכפים מחוץ לדלת זה סביר. יכולה להיות אחריות אם ועד בית ...
המשך תשובה