יש לי שכנים שמעל 30 שנים נוהגים לשפוך שמן ואשפה דרך החלון. כמו כן הם גרמו לנזקי רטיבות שפגעו ישירות בקיום שלי ולדעתי גרמו להרעת מצבה ומותה של אמי. האם ניתן לתבוע אותם על נזיקין? אפילו לסדר להם צו פינוי (דיירי עמידר) או לפחות לחייב את חברת עמידר לטפל בהם באופן אסרטיבי ואם צריך אגרסיבי.

להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
טענותיך המוצדקות. שנית, עליך לפנות להפגש עם עו"ד בדחיפות מאחר וקיימות מס` עילות תביעה. בכל שאל נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה