בוקר טוב, 2 בניינים, לכל בניין 2 דירות (קומת קרקע וקומה ראשונה). לכל דירה יש את החצר (שטח) שלו (קומת קרקע מקדימה וקומה 1 מאחור). לפני כמה שנים בנינו שביל בין החצרים. רוחב כל 1/2 שביל מהחצר (שטח). אחד השכנים רוצה לבנות גדר באמצע השביל בין השטח שלו לשטח של השכן לידו (מאחורה). האם יכול לעשות כך? תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלכם אין ועד-בית. אמנם מצב לא טוב, ואולם אין חוק בעולם שיכול לחייב אותך לשאת בתפקיד זה אם אינם מעוניין בכך. ההחלטה היא שלך ושלך בלבד. אין חובה שימונה מחליף כתנאי להתפטרותך. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה