שלום רב. לאחרונה עברתי לדירת גן בשכירות,ובסוף שבוע האחרון התגלה לי שהשכנה שמהקומה העליונה שבבינין המשותף שבו אני מתגורר, ברגע שהיא גורפת את המים במרפסת ששיכת לה ומכיון שלא קיים לה מרזף אז ממילא כל המים נישפכים מהקומה העליונה ישירות לגינה האחורית שברשותי,כמובן שהיה בגינה שלי כביסה והיא הרטיבה וטינפה את כל הכביסה התלויה,לאחר שפניתי אליה בצורה יפה להסביר לה את הנושא ניפנפה אותי כלאחר יד ואמרה לי במפורש שזה לא מעניין אותה. מה עלי לעשות?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה