יש רטיבות אצלי שלא נפתרת והשכן לא משתף פעולה. פתאום גיליתי שהוא קדח פתח לחלל עליית הגג שלי ומזרים את המים אלי במקום דרך צינור הניקוז המשותף. עומס המים ממרפסת ביתו הגדולה גורם לרטיבות אצלי בקירות. מה אפשר לעשות?

שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה