אני גר בבית פרטי, השכנה שלי שגרה מולי התקינה מצלמת אבטחה שמצלמת את כל הרחוב מגג הבית שלה + מצלמות לאורך הגדר שמצלמות באופן קרוב יותר כל מי שחוצה והולך במרחב. ביקשתי לצפות בצילומים על מנת לראות האם החצר או הבית שלי מצולמים ונראה שלא. 1. האם מותר לה לצלם כך סתם את המרחב הציבורי? 2. האם יש סייג כלשהו על יכולת המצלמה לצלם את ביתי הפרטי גם אם כרגע אינו מצולם? לדעתי ניתן לבצע זום. 3. האם כדאי לפנות למשטרה בעניין? היא טוענת שמצלמים את ביתה ללא הפסקה בעקבות בניה שהיא עושה בחצר. 4. האם הדבר מהווה מטרד מבחינתה מצד השכנים? תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מומחה מטעם הערכאה השיפוטית והוא שיקבע מהי הדרך הטובה ביותר לפתרון הבעיה. בעיקרון ולכאורה ניתן לטעון כי מי שעשה קו ביוב פרטי הוא שמלכתחילה פעל באופן חד צדדי ואסור לקחת החוק לידיו. יש אף חובה על בעל דיר...
המשך תשובה