שלום,שכן מקומה אחרונה החליט לתקן את גג על חשבונו ואז כל הדיירים קיבלתו מכתב שהוא מגיש תביעה נגדינו. קיבלנו מכתב מעורך דינו. לא היה ועד הבית מסודר בבניין.אף אחד לא אמר לי שבכלל הייתה בעיה,לא היו מודעות בכניסה.הבנתי משכן שהייתה בעיה בגג בגלל שאותו דייר הזיז קיר אצלו בבית,אבל אין איך לבדוק שזו באמת הסיבה. מה עושים במקרה כזה ? האם לשלם?

שאלה אחרת ניתן לפנות גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בנוסף הגג המדובר הוא גג משותף ליותר מבעלי נכס אחד, הרי שלכאורה קיימת חובה על כל הבעלים להשתתף בהוצאות הסבירות של שימור המצב הקיים ותיקון הגג כנגד נזילות, ואין זה משנה כי במקרה קרה שבצד שלך אין נזילות....
המשך תשובה