אני גרה בבניין משותף למעלה מ30 שנה קומה אחרונה. השכן מקומת המרתף מתלונן על נזילה . אינסטלטור אמר שהביוב שאני זורמת אליו שבור . מבקש לחתוך את הצינור יותר גבוה ולחבר לביוב המרכזי . ולחייב אותי בהתאם . האומנם ??? תודה אילנה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאיתור נזילות". תפקידו לא לתקן אלא רק לתת דו"ח עם צילומים טרמיים ובו לקבוע מהו מקור הליקויים, האם ברכוש המשותף או בדירה מעל או שניהם גם יחד. לשאלתך האם בעלי הפנטהוז חייבים להתחייב לשלם על הבדיקה, התשו...
המשך תשובה