שלום, שאלה שאינה לגבי בית משותף - מקווה שתוכל לענות. הבית במגרש הצמוד אלי נרכש ע"י דייר חדש, שדורש שאגזום את כל הצמחיה ( קיסוס המכסה גדר אבן + ענפי עץ ) כדי "שאף עלה לא יפלוש לצד שלו כי הוא סטרילי " ( הגדרה שלו ). שאלתי - מה מחייב אותי החוק לגבי צמחיה , האם אני מחוייבת לבצע גיזום , אם כן - האם מוגדר באיזה תדירות עלי לבצע גיזום. לציין כי בגלל הפרש גובה בין שני המגרשים , ענפי העץ המדובר נכנסים למגרש שלו בגובה של כ - 6 מטר ומעלה , ואינם מפריעים לתנועה בשום צורה . תודה

בחלל הרום. בכל שאלה אחרת אפשר גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בגין הפרת הסכם השכירות וניתן לשקול גם לבטל הסכם השכירות לאור הפרתו ואולם אין לעשות דבר בטרם תפנה להפגש עם עו"ד ולהבין את הסיכונים. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה