שלום, לפני זמן רב אישרתי לשכן לשים את הרכב המושבת שלו בחנייה שלי, זה היה אמור להיות לזמן קצר עד שהוא יטפל ברכב וברישוי שלו. עברו מעל שנתיים בהם סיכמנו, מספר פעמים על מועדבו יפנה את הרכב אך זה לא קרה, כול פעם עם תירוץ אחר. מזה מספר ימים שהוא הפסיק לענות לי. מה האפשרויות המשפטיות לפינוי הרכב? האם צריך להגיש תלונה במשטרה? תודה רבה

שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כי מדירתו לא נגרם שום נזק או מיפגע או נזילה או מעבר מים לדירה אחרת. זאת אף בהנחה שהקמת הגגון היא חוקית. אם אינה חוקית, אז טיעוניך חזקים אף יותר. היות והגגון הותקן יש מאין, הרי שהשכן יצטרך למצוא פיתר...
המשך תשובה