אני גר בבית משותף עם עוד 9 דייריים אחרים. אחד הדיירים משמש כועד בית, אולם תיפקודו לוקה בחסר. לשאר הדיירים לא ממש איכפת. הגינה מוזנחת מאחר וועד הבית אינו מעונין בגנן, חדר המדרגות מוזנח, להוציא מנקה שבועי ועלות אחזקת מעלית אין לבניין הוצאות. כיצד אני יכול לשפר את המצב התחזוקתי של הבניין. האם ניתן לפנות בתלונה כנגד הוועד למפקח על בתים משותפים.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שגם הפרה של דינים נוספים. כדאי כי עו"ד מטעמך ישלח לשכן שלח מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה