אני גר בבית משותף עם עוד 9 דייריים אחרים. אחד הדיירים משמש כועד בית, אולם תיפקודו לוקה בחסר. לשאר הדיירים לא ממש איכפת. הגינה מוזנחת מאחר וועד הבית אינו מעונין בגנן, חדר המדרגות מוזנח, להוציא מנקה שבועי ועלות אחזקת מעלית אין לבניין הוצאות. כיצד אני יכול לשפר את המצב התחזוקתי של הבניין. האם ניתן לפנות בתלונה כנגד הוועד למפקח על בתים משותפים.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מומחה מטעם הערכאה השיפוטית והוא שיקבע מהי הדרך הטובה ביותר לפתרון הבעיה. בעיקרון ולכאורה ניתן לטעון כי מי שעשה קו ביוב פרטי הוא שמלכתחילה פעל באופן חד צדדי ואסור לקחת החוק לידיו. יש אף חובה על בעל דיר...
המשך תשובה