לעורך הדין 1.האם לשימוש בקופה המשותפת יש תקרה - מה הנוהל המשפטי ? 2.האם שימוש בכספי הקופה המשותפת לקנות גלון צבע מחייב קבלת הסכמת דיירים באסיפה ? 3.האם שימוש בכספי הקופה המשותפת להחלפת מנוע מעלית או הוצאה לצורך זיפות מחייב הסכמת דיירים באסיפה - בשונה מקניית גלון צבע ? תודה רבה

שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כי מדירתו לא נגרם שום נזק או מיפגע או נזילה או מעבר מים לדירה אחרת. זאת אף בהנחה שהקמת הגגון היא חוקית. אם אינה חוקית, אז טיעוניך חזקים אף יותר. היות והגגון הותקן יש מאין, הרי שהשכן יצטרך למצוא פיתר...
המשך תשובה