היי שכן צילם עם רחפן מקצועי (הוא עוסק בזה) את המרפסת שלי כדי לקבל מידע בעקבות סכסוך קיים וזאת לא הפעם הראשונה שהרחפן מצלם אותי רק בצילום האחרון הבנתי שזה הוא וראיתי את הרחפן חוזר למרפסת שלו המליצו לי להוציא צו הרחקה בבית משפט לצערי לא צילמתי זאת האם עדיין אני יכול להגיש והאם זאת הדרך לטיפול במצב כדי שלא יעלה שוב? תודה.

שיגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הבנין למשל כמו מעלית או חדר מדרגות, אז הוועד צריך לתקן ולשלם, אבל אם הליקוי הוא ברכוש פרטי של דירה מסויימת הרי שבעל הדירה צריך לשלם כי זה לא קשור לבניין עצמו אלא לרכוש פרטי. ...
המשך תשובה