מעוניינת להתקין מצלמת עינית על דלת הכניסה של הדירה שלי. המצלמה תצלם מי עומד מול הדלת, את המדרגות מטה ואת המדרגות מעלה (ולכן גם מי שעובר ליד הדלת בעודו עולה או יורד). הדלת של השכנים צמודה לדלת שלי ולכן לא יווצר מצב שהיא מצלמת את דלת הכניסה שלהם. האם מבחינה חוקית, אין פה עברה על חוק פרטיות או כל חוק אחר? (אם אני לא טועה, הצילום יהיה של שטח ציבורי בבניין מגורים משותף). תודה על המענה.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לדייר כי אם ימשיך לחסום חניות הרי שתשקול לבטל לו את החוזה או לא להאריך לו את החוזה ותאמר לו כי אם הוא טוען שעושים לו רעש הרי שהוא יכול להגיש תביעה אבל אסור לו לקחת החוק לידיו או לאיים או לחסום חניות. ...
המשך תשובה