דיירת בבניין הזמינה את כיבוי אש לחילוץ אחותה ממעלית תקועה. היא לא השיגה בטלפון את וועד הבית, הוועד שחזר אליה אמר לה שכיבוי אש עולה כסף ויש את ידידים בדרכים בחינם ואת חברת המעליות. כיבוי אש ירצו תשלום עבור החילוץ. מי אמור לשלם הדיירת או וועד הבית?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הראשונה, אכן קיר חיצוני של דירת גן שהוא קיר הבניין מהווה רכוש משותף. לגבי פרגולה, אין צורך באישור של ככל דיירי הבניין ואפילו לא של חלק מהם, כל עוד זה עומד בדרישות העיריה...
המשך תשובה