לפני 3 שנים תיקנתי נזילה לשכן. זה הגיע לתביעה משפטית מצידם למרות שלרגע לא חשבתי לא לתקן. הם מיהרו לתבוע. זה תוקן עוד טרם המשפט. תיקון די גדול שעלה הרבה כסף. עכשיו שוב מתלוננים על נזילה. האם עליהם להוכיח כי זה ממני? כיצד נכון להתנהל שוב? בעל המקצוע טוען שיש רק שנה אחריות למרות ששילמנו הרבה כסף. מה עושים? תודה

שאלה אחרת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אחד של דירה או בשוכר של דירה הזמין אותו לביתו. אם נאסרת כניסה או שמים לה תנאים, זה לא חוקי ולכן אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה. בכל שאלה ניתן להתקשר טלפונית ...
המשך תשובה