השכנים דורשים שנגזום הגדר החיה שלנו שנמצאת בצד "שלהם" . הנקודה היא , שהשכנים השתלטו על קרקע שאמורה להיות צבורית וכעת הם גובלים איתנו . כאשר הם קנו את הבית הסמוך מהשכן הקודם היה ברור להם שזה לא הגבול שלהם וכך גם מופיע בפרצלציה, אבל הם פלשו ויצרו עובדות . כעת הם באים בדרישות מאיתנו לגזום הגדר חיה . האם יש הצדקה לדרישתם ? מה ניתן לעשות כדי שיפסיקו לדרוש הנ"ל ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן צריך את האשור שלכם ואם יגיש בקשה להיתר אז ייתכן כי תועבר לתגובתכם ואז תוכלו להגיב. אם אתם רואים שהוא עומד להתחיל בבניה פנו מיד להפגש עם עו"ד ואציע כי כבר כעת תפגשו עם עו"ד כדי שיבדוק וינפיק מכתב הת...
המשך תשובה