שלום רב, אחרי 17 שנים שחלפו מאז נבנה הבית שלנו, בית דו משפחתי שהשכנים גרים בו מאז ההקמה. התגלה לנו כי בשל שינוי שעשה השכן בעת הבניה הם העבירו צינור ביוב דרך החצר שלנו (כל הבית שלהם מחובר לצינור ביוב קדמי) ורק שרותי הורים עובר דרך צינור ביוב שהועבר בחצר שלנו. צינור זה לא מופיע בתוכניות (בדקנו בעיריה) ולא אושר על ידינו מעולם. האם אנחנו יכולים לדרוש מהם לבצע שינוי ולהפסיק להשתמש בצינור זה ? תודה דור
לכאורה עילת תביעה. בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעזוב את המקום מאחר ולמשטרה ממילא אין סמכות בענייני רעש. אין מה להתרגש או להלתץ יותר מדי. אין חובה לאפשר לשוטר דריכת רגל בתוך מפתן דירתכם וניתן לצאת אליו החוצה ולבקש ממנו לעזוב בחדר המדרגות וכך הילדים...
המשך תשובה