יש לי בבנין שכן שכל פעם שחונים בחניה שהוא רגיל לחנות הוא עושה נזקים לרכב החונה כגון פנצרים שריטות הדבקת מדבקות על החלון וכו אתמול חניתי ואחד השכנים שם לי מלא מדבקות עם דבק שקשה להוציא על כל שמשות הרכב ידוע לי בבדאות שאין חניה בטבו וכל דייר יכול להחנות איפה שהוא רוצה מה עלי לעשות ומה אני יכול לעשות משטרה בית דין לטביעות קטנות וכו.. תודה וערב טוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קטנות אין סמכות לדון בנושאים כאלו. אכן עליך לפנות להפגש עם עו"ד ולהגיש תביעה בעודך מיוצגת. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה