בדירה צמודת קרקע ישנה רטיבות בימי גשמים, כל ניסיונות התיקון בעבר לא צלחו. ושכן אף הגדיל לעשות ותבע את הדיירים וזכה ,למרות שבקבלה של התיקון נכתב,שאין זה בהכרח יפתור את הבעיה. האם על הוועד להשתתף שוב בעלויות התיקון?
לערער. מומלץ להסתייע בעורך דין בכל מקרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הבנין למשל כמו מעלית או חדר מדרגות, אז הוועד צריך לתקן ולשלם, אבל אם הליקוי הוא ברכוש פרטי של דירה מסויימת הרי שבעל הדירה צריך לשלם כי זה לא קשור לבניין עצמו אלא לרכוש פרטי. ...
המשך תשובה