לעו"ד שלום רב לפני 5 חודשים השכן בבניין הכה אותי הגשתי תלונה במשטרה וציינתי בתלונה שקיבלתי אגרוף חזק לאוזן. לא נבדקתי אצל רופא מיד אחרי המקרה - והיום בבדיקה אצל רופא א.א.ג אובחן נקב בעור התוף ובבדיקה אודיולוגיה אובחן ירידה בשמיעה. האם אני יכול להגיש תביעה על הנזק שנגרם לי ? האם אני צריך לצרף ולהגיש הממצאים הרפואיים למשטרה ? האם יש לדאוג לבצע עוד הליך בדיקות, רישום שלא בצעתי ? בתודה מראש בכבוד רב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היא שמירת המצב הקיים להבדיל משידרוגים, הרי שההחלטה התקבלה כדין וזה אומר שכל בעלי הדירות חייבים להשתתף בעלויות. בברכה, משרד עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה