שלום, אני גרה בבניין 3 קומות שמתחתינו יש סופר בעל העסק התחלף והחדש החליט על דעת עצמו לקחת את הגינה המשותפת של הבניין לסגור אותוה הרמטית שם גם גג מברזל ללא אישור הדיירים ולקח את כל השטח בשביל עצמו הוועדה לתכנון מודעת לזה ולא עושה שום דבר בנדון כי בעל העסק הזה מוכר לכולם מה על הדיירים המסכנים לעשות והאם זה חוקי
היא שתפגשו עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הבית ובמיסמכים אותנטיים לרבות קבלות וחשבוניות ואם אין זה המצב כדאי שתפגש עם עו"ד שיפעל בנושא. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה