פניתי למפקח על המקרקעין בעניין סכסוך בבניין והחלטתו לא נראת לי . האם ניתן להגיש תלונה לנציבות תלונות הציבור על שופטים גם על המפקח על המקרקעין?
כל מקום להתלונן בגין מה שתיארת. רצוי שתסתייע בעו"ד על מנת שלא תיצטרך לברר אודות תלונות על שופטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מכתב התראה שבו בין היתר יוזהר השכן לבל יעז לשנות את המצב הקיים. אם אתם רואים שהוא ממש מתחיל בעבודות כלשהן של שיפוץ, עליכם לפנות במיידית להיפגש עם עו"ד כדי לעתור לצו מניעה בהול ודחוף. אל תסכימו לשום דב...
המשך תשובה