שלום, זומנתי לשימוע אחרי שאחת העובדות התלוננה נגדי שאני גורם לה להרגיש לא נעים בעבודה (היא לא כפופה לי היא אחת הפקידות). איך אני מתגונן מהדברים האלה?
שלום
לא ניתן לענות על שאלתך מבלי להכיר את הפרטים הספציפיים של המקרה והפורום לא נועד לייעוץ ספציפי .
באפשרותך להתנהל באופן עצמאי ולמסור את גרסתך למי שעורך את הבירור ובאפשרותך גם להסתייע בעו"ד המצוי בתחום זה.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה למה אתה גורם הרגשה לא נעימה בפועל. יכול להיות שמדובר בפעולות לא תקינות ויכול להיות שמדובר בפעולות לגיטימיות או סבירות. ניתן לשמוע מה הדבר ולפעול לתיקונו במידת הצורך. ניתן גם לפעול משפטית ככל שלא...
המשך תשובה