שלום רב, היה לי מקרה בעבודה שהייתי בישיבה ואחת המנהלות שיש לה תפקיד חופף לשלי רמזה על חוסר מקצועיות שלי וחפיפניקיות. הדם עלה לי לראש והתחלנו להתווכח והטחנו אחד בשני כל מיני ביטויים - גם היא הטיחה בי עלבונות. אני מודה שבלהט הוויכוח יצאו לי מהפה כמה מילים שיכולות להתפרש כהטרדה מינית אבל אני מדגיש שזה היה ממש בסערת רגשות וגם בי הוטחו דברים קשים. היו 8 עדים למה שהלך שם. עכשיו היא מאשימה אותי בהטרדה מינית האם החוק יעמוד לצידה או לצידי?
שלום
קשה להביע דעה מבלי לשמוע את כל הפרטים. אסתפק באמירה עקרונית וכללית (בלבד) שדברים שמהווים הטרדה מינית (למשל התייחסות מבזה ומשפילה למינו או מיניותו של אדם) ייחשבו ככאלה גם אם נאמרו בנסיבות שתיארת. האמור לעיל עשוי להשתנות בהתאם לתוכן הדברים ו/או לפרמטרים נוספים.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חסרים הרבה פרטים על מנת להבין את מהות המקרה. בכל מקרה באם היית ילדה קטנה ויצאת מבריכה לא ניתן לייחס למקרה הטרדה מינית משום צד כנראה. אולם יש לבחון פרטים רבים אחרים על מנת לדעת מה היה מהוות המקרה. באפש...
המשך תשובה