שלום רב, אני התלוננתי בעבודה על אחד העובדים שהטריד אותי מינית. אחרי שעשו בירורים רוצים לעשות עימות בינינו. האם זה משהו שעושים בעבודה? חשבתי שזה משהו שרק משטרה יכולה לעשות. האם אני יכולה לסרב? או לבוא בלווית עורך דין?
הי
את צודקת ב 100%!!!!!!!!!!!!!!
יש לי הרבה מה להגיד לך אבל לא באופן פומבי בפורום (שחשוף גם לצד השני).
צלצלי אלי
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטרדה מינית יש לה פרשנות רחבה מאוד ובאשר למהות כל מקרה יש לבחון ולהחליט בהתאם לנסיבותיו. סעיף 3(א)(3) לחוק קובע, כי הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, המופנות לאדם אשר הראה למטריד כי אינו מעוניין בהצעות הא...
המשך תשובה