שלום, הוטרדתי מינית וסבלתי מהתנכלות מצד המנכ"ל (החדש) בחברה בה עבדתי במשך כ-5 שנים. הגענו לפשרה מחוץ לבית המשפט וקיבלתי מהחברה זיכוי כספי (בסכום נמוך). מאז אני סובלת מקשיים רבים ואף הוכרתי בביטוח לאומי בנכות כללית של 36%. רציתי לדעת האם יש לי אפשרות לשנות את התביעה ולבקש הכרה כנפגעת עבודה? אודה מאוד לתשובתך (:
שלום
פני בבקשה לפורום העוסק בביטוח לאומי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטרדה מינית כמו גם אי טיפול בהטרדה מינית אסורים לפי מספר חוקים שונים חלקם אזרחיים וחלקם פליליים. ניתן כמובן לתבוע את המטריד ואת מקום העבודה. משרדנו עומד לרשותך. ...
המשך תשובה