שלום, הגישו נגדי תלונה על הטרדה מינית ואני אמור לשוחח על העניין עם הממונה על הטרדות מיניות. אני מפחד שחוסר היכולת שלי לדבר תפגע בי או שאולי אגיד דברים שיתפרדו אחרת מכוונתי. איך אני יכול להיערך לשיחה הזו ולא להפליל את עצמי על משהו שלא עשיתי?
שלום
התשובה יכולה להינתן רק לאחר ייעוץ אישי ושמיעת כל פרטי המקרה וזה כמובן אינו אפשרי בפורום.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המעסיקה חייבת כמובן לטפל בנושא על פי חוק ולמנוע חזרה של העניין. ככל שלא מטפלת תוכלי לתבוע את המעסיקה. ניתן כמובן להגיש תלונה במשטרה על המטרידן. ...
המשך תשובה