שלום עברתי הטרדה/תקיפה כילד פעם אחת. מתי ההתיישנות על זה? (היה מגע אם משנה אופי העבירה) האם שווה בכלל אחרי שנים להגיש תלונה לאור זה שלא היה שם מצלמות או עדים או כלום ותכלס מה המשטרה תוכל לעשות לזהות כדי למצוא אותו. אחרי כמה שנים יש התיישנות על זה? כבר עברו איזה 12 שנה תודה רבה
שלום
ההתיישנות בעבירות מין בקטין מתחילה להימנות בגיל 28 (כלומר אפשר לפעול במישור האזרחי במשך 7 שנים נוספות וגם במישור הפלילי במשך שנים נוספות - תלוי בסוג העבירה). מציע לך לפנות לייעוץ משפטי אישי בהקדם האפשרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטרדה מינית כמו גם אי טיפול בהטרדה מינית אסורים לפי מספר חוקים שונים חלקם אזרחיים וחלקם פליליים. ניתן כמובן לתבוע את המטריד ואת מקום העבודה. משרדנו עומד לרשותך. ...
המשך תשובה