שלום עברתי הטרדה/תקיפה כילד פעם אחת. מתי ההתיישנות על זה? (היה מגע אם משנה אופי העבירה) האם שווה בכלל אחרי שנים להגיש תלונה לאור זה שלא היה שם מצלמות או עדים או כלום ותכלס מה המשטרה תוכל לעשות לזהות כדי למצוא אותו. אחרי כמה שנים יש התיישנות על זה? כבר עברו איזה 12 שנה תודה רבה
שלום
ההתיישנות בעבירות מין בקטין מתחילה להימנות בגיל 28 (כלומר אפשר לפעול במישור האזרחי במשך 7 שנים נוספות וגם במישור הפלילי במשך שנים נוספות - תלוי בסוג העבירה). מציע לך לפנות לייעוץ משפטי אישי בהקדם האפשרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חסרים הרבה פרטים על מנת להבין את מהות המקרה. בכל מקרה באם היית ילדה קטנה ויצאת מבריכה לא ניתן לייחס למקרה הטרדה מינית משום צד כנראה. אולם יש לבחון פרטים רבים אחרים על מנת לדעת מה היה מהוות המקרה. באפש...
המשך תשובה