שלום, אשתי הוטרדה מינית בבית החולים יום אחרי הלידה. המטריד היה אחד מעובדי בית החולים שהיה איתה כמה דקות לבד בחדר, ונגע בה בניגוד לרצונה. זה היה לפני חודשיים. הגשנו ישר תלונה בבית החולים וגם הגשנו תלונה רשמית במשטרה. האם אפשר לתבוע את אותו מטריד?
שלום
ברמה העקרונית בוודאי שניתן לתבוע את המטריד. כמובן שחשוב שאשמע את כל הפרטים ורק לאחר מכן אוכל לחוות דעה ביחס למקרה הספציפי.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום עוסק בהטרדה מינית בפן האזרחי. במקרה כזה באפשרותך להגיש תביעה אזרחית. ככל שמדובר בפן הפלילי באפשרותך לפנות בפורום הדן בהליכים פליליים. ...
המשך תשובה