שלום, הייתי רוצה לדעת אם קרה מקרה שבן אדם התלונן שהפצתי על בן אדם שקרים שהוא מטריד מינית, משהו שלא היה. האם יש כאן איזו שהיא עילה לתביעה כנגד אותו אדם ?
שלום, ייתכן שיש כאן עילה לתביעת לשון הרע אך יש לפנות לייעוץ משפטי ולא לקבל החלטות על סמת מידע בפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן עקרוני תביעות הטרדה מינית חסויות. יש אפשרות להגיש תביעה בהתאם להתיישנות בחוק. חוק למניעת הטרדה מינית מגביל את התקופה ויש לבחון בהתאם לנסיבות האם עברה תקופת התיישנות או לא. יכול להיות שניתן לתבוע...
המשך תשובה