אני בשנות השלושים לחיי ושוקלת להגיש תביעה אזרחית נגד קרוב משפחה שפגע בי מינית בילדותי. בגלל טראומה והדחקה, רק לאחרונה הצלחתי לעבד את הדברים בטיפול ולשקול צעדים משפטיים. מתי חלה התיישנות על פגיעה מינית בקטינים בתוך המשפחה, והאם ניתן לנהל את התביעה הזו תחת חיסוי שם מלא כדי להגן על פרטיותי?

המעסיקה חייבת כמובן לטפל בנושא על פי חוק ולמנוע חזרה של העניין. ככל שלא מטפלת תוכלי לתבוע את המעסיקה. ניתן כמובן להגיש תלונה במשטרה על המטרידן. ...
המשך תשובה