שלום רב! השאלה שלי האם כאשר אני מגיעה להסכם פשרה עם עירייה וחותמת על כתב ויתור כי זה תהליך חובה, אני אוכל בעתיד לתבוע את העירייה כי לדעתי הם פועלים כנגד החוק?
ולטינה שלום
באופן עקרוני, הרעיון הוא בהסכם פשרה כי הצדדים סיימו ביניהם את כל המחלוקת, במקרה זה , למנוע ממך אפשרות הגשת תביעה כנגד העיריה.
מכל מקום, אם את סבורה כי העירה פעלה בניגוד לחוק בעניינך, היייתי ממליץ שתשקלי קבלת יעוץ משפטי לפני שאת חותמת על כתב הויתור.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היטל תיעול הוא אחד ההיטלים שצריך לבדוק האם הרשות המקומית הכריזה על אזור איסוף אחד או כל כמה ואם הכריוז על כמה אז עולה השאלה האם באיזור האיסוף שבו נמצא הנכס בצעו עבודותתיעול. ברוב הרשויות מועד הגביה ש...
המשך תשובה