היי, עליתי לארץ בגיל שנתיים היום אני בת 16 והמעמד שלי הוא תושב קבע.. עליתי ביחד עם אמא שלי ואבא שלי שניהם קיבלו אזרחות איך אבא שלי מסיבה כזאת או אחרת לא רצה שיהיה לי םפה אזרחות אני לא יודעת למה אנחנו לא בקשר.. בכל מקרה נולד לי עוד אח שגם לו כמובן כי נולד בארץ אזרחות... עכשיו בעיקרון אני במדינה כבר 16 שנים כתושבת קבע, לאמא שלי, אבא שלי ואחי הקטן אזרחות ישראלית ורציתי לדעת האם אני זכאית לקבל אזרחות ישראלית ומה אני צריכה לעשות? בתודה רבה מראש
שלום רב
לא ציינת מכח מה את זכאית? אני מניח שאת דור רביעי
אם כך הם הדברים, יכולת ועודך יכולה לפנות אל משרד הפנים בבקשה לשדרוג לאזרחות, וכל שעליך להוכיח הוא רק השתקעותך בישראל
אינני מבין מדוע לא פעלת מהלך כל השנים
בכל מקרה, את מוזמנת ליצור עמי קשר ואשתדל לסייע בידייך
בברכה
ראובן ליפקין, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליפקין את ליפקין - משרד עורכי דין
055-4532713
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב משאלתך אני למד שאתה בקיא בעיקרון השיקול דעת מצויי אצל בקר הגבולות, ואם אתה מזמים אותה למטרת זוגיות, כבר מתעוררת בעיה, שהרי יכול הבקר לדרוש כי תגיש בקשה סדורה במשרד הפנים שבאיזור מגוריך מכל...
המשך תשובה