נתתי מתנה לבני 40% משווי הדירה שקנה במשותף עם בת זוגו (ידועים בציבור).ונרשמה העל שם שניהם חצי/חצי. היתרה נלקחה משכנתא המשולמת ע"י שניהם. אני מעוניין להגן על זכויותי, אם חס וחלילה יתגרשו או שיקרה משהו לבני. הצעתי שהסכום יירשם כהלוואה ל-10 שנים. מה עושים כאשר נולדים ילדים לזוג?
דוד שלום רב,
לא הבנתי את השאלה ..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדב שלום רב, על מנת לתת לך תשובה מסודרת עלי לעיין בהסכם הממון, וכן לקבל פרטים נוספים. אתה מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ואנסה לעזור לך. בברכה, גיל בר-זהר, עו"ד מנהל הפורום...
המשך תשובה