שלום. אנו עומדים להתחתן בעוד כחודשיים ועשינו הסכם ממון. האם אנו חייבים לאשר/להחתים את ההסכם בבית מישפט או בבית דין רבני? האם בלי חתימה זו ההסכם לא תקף? תודה
מאוד מומלץ לאשר את את ההסכם כדי לתת לו תוקף של פסק דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דורית שלום רב, היות והתגוררתם בבית נוצרה מעין "חזקת שיתוף" הפוגעת בזכות הבעלות שלך. ייתכן שמכאן נובעות האמירות של המנהל המיוחד ובית המשפט. משכון הזכויות היום לא בטוח שיועיל, אך לשם מתן עצה מקצועית ...
המשך תשובה