שלום, אני נמצאת בא.כ.ע כשנה. עכשיו החברה שאני עובדת בה הפסידה מכרז והיא מפטרת את כל העובדים. האם התקופה של א.כ.ע. מזכה אותי בפיצויי פיטורים או שלא יחשיבו לי אותה בתור שנת עבודה?
לעניות דעתי לא יכירו בתקופה הזו אבל תנסי להילחם על כך ותטעיני שזה אובדן כושר עבודה זמני ואם החברה לא היתה נסגרת היית ממשיכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קרן הפנסיה הכירה לך באובדן כושר עבודה מלא, ככל ואתה חוזר לעבודה מלאה אתה לא באובדן כושר עבודה ולכן אינך זכאי. ביטוח לאומי - בוחנים את גובה ההכנסה ובהתאם יתכן ויקזזו את הקצבה או שלא תהיה כלל זכאי לקבל...
המשך תשובה