שלום, אני נמצאת בא.כ.ע כשנה. עכשיו החברה שאני עובדת בה הפסידה מכרז והיא מפטרת את כל העובדים. האם התקופה של א.כ.ע. מזכה אותי בפיצויי פיטורים או שלא יחשיבו לי אותה בתור שנת עבודה?
לעניות דעתי לא יכירו בתקופה הזו אבל תנסי להילחם על כך ותטעיני שזה אובדן כושר עבודה זמני ואם החברה לא היתה נסגרת היית ממשיכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מעריכה שכוונתך שאין לך יתרת ימי מחלה אצל מעסיק. אני מעריכה שבביטוח הפנסיוני שלך את זכאית רק לאחר 3 חודשי מחלה ולא נראה לי שזה בכיוון. לשיקולך אבל אולי תוכלי לנצל ימי חופשה. החלמה מהירה ...
המשך תשובה