לפני כשנתיים היו 3 נזילות משתי הדירות בקומה ראשונה. הנזילות הגיעול לקומה מתחת- קרקע. כל לוח החשמל נרטב לחלוטין. עד היום בעלי הדירות לא מעוניינים לשלם. כל אחד אומר שהנזילה של השני גרמה לנזק. הצינורות של שתי הדירות עוברות בלוח השעונים (על פי תסריט הבניין). בעלי הדירות תיקנו את הנזק שקרה אצלם ולא טיפלו בלוח השעונים/חשמל בקומת הקרקע (של כל הדיירים) האם לתבוע את שתי הדירות או שבגלל שלא ניתן להוכיח מי עשה זאת בוודאות לספוג את הנזק (ועד הבית)?
דנית שלום,
שאלתך חסרה ולא אוכל להשיב לך על פי תיאור המקרה בלבד. כמו כן מדובר על שאלות עובדתיות שיש לבררן בטרם מתן תשובה.
אני מציע כי תפני אליי באופן פרטני ואנסה לסייע.
בברכה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק את התקנון המוסכם והוראותיו וכן מה היה יעוד המקום, מצד אחד רוב קובע ומצד שני דייר לא אמור לשלם על פעולות שאינן קשורות לתחזוקת הבניין והפעלת בית כנסת לא בתחום. יש לבדוק את הנושא לעומק טרם מתן ת...
המשך תשובה