אני משכיר דירה. בחוזה השכירות רשום שהשוכר ישלם את מסי ועד הבית. ועד הבית פונה אלי מפעם לפעם כדי לשלם כל מיני הוצאות. לדוגמה: הוצאה לתיקון המעלית .(ועד הבית לא עשה ביטוח מקיף למעלית), תיקון צינור ביוב של הבניין שנסתם , תיקון חלונות בגג מעל חדר המדרגות, וכו... שאלתי : מי צריך לשלם הוצאות כאלה , המשכיר או ועד הבית ? בתודה , זאב
זאב שלום,
יש לנהוג על פי הוראות הסכם השכירות, אך יחד עם זאת ישנן הוצאות שמקובל כי יחולו על המשכיר ולא על השוכר - הוצאות שאינן הוצאות שוטפות מקובל כי יחולו על המשכיר.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית כשוכרת חובותייך הם מול בעל הדירה בהתאם להסכם ביניכם אין לך שום מחויבות לנציגות הבית המשותף, יש לבדוק על מה התחייבת בהסכם, יש הבדל בין תיקון לבין השבחה....
המשך תשובה