אני גר בבית משותף. הגינה הוצמדה לדירת השכן. השכן מאיים כי ינתק את המים לדירות השכנים שכן צינור המים שמחבר משעון המים ועד הבנין עובר (קבור) באדמה השייכת לו. אין דרך להעביר את המים משעון העירייה ועד לבנין (עוד לא המציאו צינור מים אל חוטי). האם הדרישה שלו חוקית?
קובי שלום,
הצמדת החצר המשותפת לדירתו של בעל הדירה, אינה מקנה לו זכות לניתוק תשתית המים המשותפת לבניין. יש להבין מדוע תשתית המים מפריעה לדייר ולבדוק האם ישנה דרך אחרת מלבד ניתוק המים ליתר הדיירים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין קשר בין פיצול לא חוקי לבין תשלום שמבוצע על פי שטח דירה לגבי חדר או מועדון לא ניתן למנוע כניסה שלו אלא אם כן בתקנון רשום אחרת...
המשך תשובה