שלום, בקומה השלישית (מתוך ארבע קומות) יש רטיבות בתקרה. לפי חוות דעת של בעל מקצוע זה מגיע או מהרצפה של המרפסת שבקומה למעלה, או מחור ניקוז מים של אותה המרפסת. השאלה שלי היא מי צריך לשלם על התיקון במידה שזה מגיע מהרצפה של המרפסת, ומי צריך לשלם על התיקון במידה וזה מגיע מחור הניקוז של המרפסת. תודה רבה, דורון
דורון שלום,
ככל שהכשל נגרם כתוצאה מרכוש משותף הדיירים והועד צריכים לתקנו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הוועד יכול לתבוע ולהיתבע ואת המימון לייצוג הוא לוקח מקופת הוועד• הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת הפרטים והכוונה לרשותך, עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה