שלום רב, אני גר בבניין 3 קומות עם דירות גג. נהוג בבניין שלנו מזה שנים שדירות הגג שרובן מושכרות ישתתפו בתשלום הועד באופן יחסי. לאחרונה נרכשה דירת הגג ע"י דייר חדש והנ"ל הביא חבר קרוב לגור בדירת הגג. הוא לא מוכן שחברו ישלם ועד בשל הקרבה בניהם. האם הדבר קביל ע"פ חוק?
אריק שלום,
תשלום מיסי הועד נעשה בהתאם ליחס שבין שטח הדירות לכלל השטחים. ככל שהוספו יחידות נוספות המשתמשות במתקנים המשותפים קיימת הצדקה לגביית מיסי ועד, אך יש להעלות זאת בפני בעליה דירות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מה שתיארת רובו ככולו מדובר בתחזוקה ויש חובת השתתפות. אני מניח שהנציגות תוכל לבוא לקראתך בתשלומים בין היתר על ידי התניית תשלומים לספקים...
המשך תשובה