רכשתי דירה מקבלן בבנין משותף, בקומת 0 עם כניסה ישירה לדירה היות ואני נכה. שאלתי, האם עליי להישתתף בהוצאות אחזקת המעלית ? למרות שאין שום סיכוי שאשתמש בה אי פעם.
מאיש לום רב,
יש לעיין במסמכי הבית המשותף ובתקנון מוסכם ככל שקיים. עקרונית, מעלית הינה רכוש משותף ועל כן כלל בעלי הדירות נדרשים לשאת בהוצאותיה על פי חלקם.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תשלומי וועד הינם חובה של בעל הדירה, אתה מחויב לשלם ע"פ ההסכם לבעלים של הדירה אין לך שום מחוייבות לוועד. דרך אגב צינור גם אם הוא עובר בין דירות מסויימות שייך לכלל הדירות אלא אם כן מצויין אחרת...
המשך תשובה