שלום אני בעל דירה בביניין משותף בנסח הטאבו הרגיל והמרוכז מופיעה הצמדה לדירתי שהיא למעשה מיועדת לחניה .,ונמצאת בשטח פתוח במגרש של הבינין ולא מתחת לעמודים שאלתי : האם אני יכול לתחום אותה בשרשרת למשל ו/או לקרות אותה ?בבינין קיימות חניות מקורות אחרות מתחת לעמודיםהמוצמדות לדירות אחרות תודה
מיכאל שלום,
יש לבחון את העניין באופן מעמיק. יש לעיין, בין היתר, במסמכי הבית המשותף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לשם תשובה עלי לראות את התקנון המוסכם ולהבין מה קרה בתהליך יכולה להתקשר למספר שלי שנמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה