שלום אני גרה ברחוב נורדאו תל אביב בבניין שלנו ניפתח בר/ מסעדה שזה הפך למיטרד רציני בבניין המסעדה / בר עובד הניקוד לתקנון הבניין תקנון לא מאשר למסעדה או בר להתנהל מהבניין.האים יש אפשרות לתבוע את בעל הנכס ולחייב אותו הפיצויים וגם דמי עמלה של עורך דין אין באפשרותי מבחינה כספית להגיש תביעה תודה דינה
דינה שלום,
ייתכן ועומדת לכם עילה לפנות להליך משפטי בהתאם לתקנון.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק איך מוגדרים הקולטים, זה שהגג משותף לא אומר דבר על הקולטים תבדקו במסמכי הבית המשותף או בהסכמי המכר...
המשך תשובה